Rivals 2011 Dynasty

    Share

    Guest
    Guest

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Guest on Wed May 11, 2011 1:54 am

    i wish lol it they give 10 stacks and psn back i would be great lol
    avatar
    Rauloe

    Posts : 451
    Reputation : 0
    Join date : 2010-09-25
    Location : Nashville TN

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Rauloe on Wed May 11, 2011 12:01 pm

    DAY 21 of the PSN Lockout... Natives are getting restless... If response to finding relaxation techniques, i have decided to join a church basketball league as well as a bowling league. WTF is really going in ???


    I recommend Mortal Kombat 9 and SOCOM 4... Not badd...

    avatar
    splff3000

    Posts : 6181
    Reputation : 12
    Join date : 2010-08-23
    Age : 38

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by splff3000 on Wed May 11, 2011 1:45 pm

    Rauloe wrote:DAY 21 of the PSN Lockout... Natives are getting restless... If response to finding relaxation techniques, i have decided to join a church basketball league as well as a bowling league. WTF is really going in ???


    I recommend Mortal Kombat 9 and SOCOM 4... Not badd...


    lol WTF? Good luck lol.

    I know a lot of yall got netflix so I want to tell yall bout an anime series that just became available for instant download: Death Note That shit is tight as fuck!!! Yeah it's an anime but it's one of my top 5 series across any genre, real life or anime. A lot of anime critics consider it the best anime series ever. Here's the premise:

    Death Note (デスノート Desu Nōto?) is a manga series created by writer Tsugumi Ohba and manga artist Takeshi Obata. The main character is Light Yagami, a high school student who discovers a supernatural notebook, the "Death Note", dropped on Earth by a god of death named Ryuk. It centers around Light's attempt to create and rule a world "cleansed of evil" as "God" using the notebook and the efforts of a detective known as L, to stop him. The Death Note grants its user the ability to kill anyone whose name & face they know, by writing the name in the notebook while picturing their face.

    The cat and mouse game between Light and L is fucking amazing!!!! So if you got netflix, I'm telling you, check that shit out. The PSN is down so what else are you gonna do? lol
    avatar
    Jaredlib

    Posts : 5695
    Reputation : 0
    Join date : 2010-11-27
    Age : 67
    Location : afganistan

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Jaredlib on Wed May 11, 2011 2:19 pm

    I honestly will check it out. I like that kinda stuff

    Not sure if you guys have HBO but there is a new series on there called Game of Thrones. It's like Lord of the Rings mixed with The Sopranos.

    It's good shit.
    avatar
    Jaredlib

    Posts : 5695
    Reputation : 0
    Join date : 2010-11-27
    Age : 67
    Location : afganistan

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Jaredlib on Wed May 11, 2011 2:41 pm

    Hey guys, I am bored as shit and want to play NCAA so I am trying out these guys sliders from OS, they are mwolfes unpatched sliders, he uses heisman and they look pretty tough, the only thing is he uses tuners but he deleted the patches, how do I delete the patch on the ps3?
    avatar
    splff3000

    Posts : 6181
    Reputation : 12
    Join date : 2010-08-23
    Age : 38

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by splff3000 on Wed May 11, 2011 2:47 pm

    Jaredlib wrote:Hey guys, I am bored as shit and want to play NCAA so I am trying out these guys sliders from OS, they are mwolfes unpatched sliders, he uses heisman and they look pretty tough, the only thing is he uses tuners but he deleted the patches, how do I delete the patch on the ps3?

    Why are you doing all of that shit? We have 1, maybe 2, more seasons left for 11. Sliders don't carry over from version to version. You usually have to start from scratch for each version that comes out. I hate to tell you this, but unless you're just trying to see how the sliders work, you're kinda wasting your time lol.
    avatar
    Jaredlib

    Posts : 5695
    Reputation : 0
    Join date : 2010-11-27
    Age : 67
    Location : afganistan

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Jaredlib on Wed May 11, 2011 2:47 pm

    Nah man I agree with you but I am literally just testing these out and seeing how the game played before the patch.

    Do you have any idea where/how to remove that file?
    avatar
    splff3000

    Posts : 6181
    Reputation : 12
    Join date : 2010-08-23
    Age : 38

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by splff3000 on Wed May 11, 2011 2:54 pm

    Jaredlib wrote:Nah man I agree with you but I am literally just testing these out and seeing how the game played before the patch.

    Do you have any idea where/how to remove that file?

    I'm guessing it's on the game file section of the PS3. There are 2 sections under "games" that has saves, 1 is for progress saves and stuff like that and the under is for various other saves like patches and whatnot. You need to delete the ncaa file from the latter section. From what I read, some of the tuners will not work unless you have the patch that it came with installed. Good luck with what you're trying to do lol. Seems a lil pointless to me at this time, but to each his own.
    avatar
    Jaredlib

    Posts : 5695
    Reputation : 0
    Join date : 2010-11-27
    Age : 67
    Location : afganistan

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Jaredlib on Wed May 11, 2011 4:03 pm

    Yeah you were right, its in the main file folder not the save files.

    I actually had a really, really enjoyable game, the sliders were really tight and spot on, and I gotta say the game seems to play better without the patches, it just felt a bit better.

    These sliders would never have worked in our dyn though since they are very slow setting for speed and I know spliff hates that. I like how it felt. It clicked.

    Oh well, takes me back to when the game first came out and I was big on the SilentNature slider thread testing his updates out with my Navy dynasty and providing feedback.

    Now I am going to download all the patches again when PSN comes back lol.

    Hey, right after I exited the game my PS3 froze. I have a slim and it rarely freezes but I went to restart it and it felt really hot for only playing one game and having been turned off for like 2 straight weeks. Any guides or whatnot for cleaning these bad boys out?
    avatar
    jusblaze09

    Posts : 1320
    Reputation : 0
    Join date : 2010-08-24

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by jusblaze09 on Wed May 11, 2011 8:26 pm

    Dynasty news in 2-3 weeks. Fates will be sealed.
    avatar
    Jaredlib

    Posts : 5695
    Reputation : 0
    Join date : 2010-11-27
    Age : 67
    Location : afganistan

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Jaredlib on Wed May 11, 2011 9:50 pm

    Well I just got back and missed the broadcast, I am reading through the 19 page thread about it on OS. So far here are things I have picked up from the comments:

    Still a 70 player cap
    Some teams still have generic entrances (Missouri was the team specifically noted)
    Crowd presentation seems to be greatly improved
    Crowd attendance (the actual visuals for it) will go up and down depending on your record
    They said something about 120 alternate uniforms
    RB doesn't get suctioned into o-lineman so you gotta watch your gap
    A guy complained that in zone the linebacker is pack pedaling as fast as the slot WR is running
    Play action is improved (quicker animation)
    Shotgun running is improved (quicker handoffs)
    Only one dreadlock length
    Apparently the guy playing as Mizzou just dropped pack 15 yards every play (whatever?)
    CPU QBs will now scramble more often when appropriate
    Sounds like dive catching will be only user controlled the CPU wont do it
    "trajectory upgraded" (what does that mean?)
    No dynamic weather
    Yes to broadcast camera angles
    Tackles look a lot better (many posts on this)
    End of quarter presentations look great
    A few people say the dreads look terrible
    Based on what they say a lot of people said pass rush wasn't really fixed and bouncing it outside still a bit too easy
    Same slider settings and player ratings as NCAA 11 (meaning the number of different ratings and sliders wasnt expanded)
    Apparently the guy from IGN played as Mizzou and he was a cheesy bastard, so they couldn't get a good feel for some of the imrovements
    Speculation seems to say that Road To Glory got more attention than Dynasty this year
    avatar
    Jaredlib

    Posts : 5695
    Reputation : 0
    Join date : 2010-11-27
    Age : 67
    Location : afganistan

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Jaredlib on Wed May 11, 2011 9:51 pm

    The broadcast should be put online soon
    avatar
    Jaredlib

    Posts : 5695
    Reputation : 0
    Join date : 2010-11-27
    Age : 67
    Location : afganistan

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Jaredlib on Wed May 11, 2011 10:15 pm

    Two more confirmed additions

    You can call plays in super-sim (i know some of you motherfuckers love that supersim shit)

    You can advance the OD on your computer (this should save time)
    avatar
    urbanslegend05

    Posts : 4212
    Reputation : 0
    Join date : 2010-08-23
    Age : 33

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by urbanslegend05 on Wed May 11, 2011 10:22 pm

    Jaredlib wrote:Two more confirmed additions

    You can call plays in super-sim (i know some of you motherfuckers love that supersim shit)

    You can advance the OD on your computer (this should save time)

    Awesome, and if I can do it from my iphone, we'll never have any problems waiting on me to advance again.

    Guest
    Guest

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Guest on Wed May 11, 2011 10:35 pm

    How about them Heat......Happy Birthday for me lol. Can anybody say choke?
    avatar
    Jaredlib

    Posts : 5695
    Reputation : 0
    Join date : 2010-11-27
    Age : 67
    Location : afganistan

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Jaredlib on Wed May 11, 2011 10:38 pm

    Somebody uploaded a shitty quality with no sound video of the first game they played, its FSU vs UF

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=V_76vMUod7I


    Guest
    Guest

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Guest on Wed May 11, 2011 10:51 pm

    1st i like is they show them warming up that cool. 2nd that guy scared the shit of me when he started laughing lol. 3rd the game looks smooth and like they said there is less suction
    avatar
    Jaredlib

    Posts : 5695
    Reputation : 0
    Join date : 2010-11-27
    Age : 67
    Location : afganistan

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Jaredlib on Wed May 11, 2011 10:56 pm

    There should be a full 30 minute video straight from IGN of the whole session sometime tonight so stay tuned.

    First of all, yes, the guy scared me too, you are just sitting there watching it and then:

    "HEHEHEHEHHE WHAT A CUT!"

    lol

    Based on what I saw in that shitty quality video of just the FSU vs UF stuff, the graphics look improved, even with that shitty quality you can tell the lighting, shadows, and player models are definitely "crisper" look at them when they walk out the tunnel they really shine.

    Gameplay wise, I am waiting for the full video to comment.

    Guest
    Guest

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Guest on Wed May 11, 2011 11:01 pm

    yea me to
    avatar
    Jaredlib

    Posts : 5695
    Reputation : 0
    Join date : 2010-11-27
    Age : 67
    Location : afganistan

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Jaredlib on Thu May 12, 2011 12:01 am

    avatar
    Jaredlib

    Posts : 5695
    Reputation : 0
    Join date : 2010-11-27
    Age : 67
    Location : afganistan

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Jaredlib on Thu May 12, 2011 12:04 am

    avatar
    Jaredlib

    Posts : 5695
    Reputation : 0
    Join date : 2010-11-27
    Age : 67
    Location : afganistan

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Jaredlib on Thu May 12, 2011 12:04 am

    These are in HD BTW
    avatar
    Jaredlib

    Posts : 5695
    Reputation : 0
    Join date : 2010-11-27
    Age : 67
    Location : afganistan

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Jaredlib on Thu May 12, 2011 12:37 am

    Based on what you see at the end of part 2 on Okla States first drive, running from pistol is seems much better.

    Also it looks like you can formation sub right on the fly before you pick a play instead of having to back out and do it from the formation selectioin

    about to start part 3

    I understand that it doesn't look terribly different from NCAA 11 but I definitely am excited about the improvements.

    avatar
    Jaredlib

    Posts : 5695
    Reputation : 0
    Join date : 2010-11-27
    Age : 67
    Location : afganistan

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Jaredlib on Thu May 12, 2011 12:39 am

    ALso at the end of part 2, you can see the man coverage improvement as the mizzou player calls the blitz from nickel normal and his nickel back bites on the double move from the slot WR and gets beat. This is great.

    Guest
    Guest

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Guest on Thu May 12, 2011 12:46 am

    Well its confirmed the WAR EAGLE is in NCAA 12

    Sponsored content

    Re: Rivals 2011 Dynasty

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sun Dec 17, 2017 3:22 am